Jártas vagy egy bizonyos témában és vannak tapasztalataid? Több száz blogger/influencer van, aki vígan megél belőle. Itt nem arra kell gondolni, hogy a Google Adsense-el csomó pénzt keresel.
1) Írj Blogot és kösd össze a közösségi médiával
Jártas vagy egy bizonyos témában és vannak tapasztalataid? Több száz blogger / influencer van, aki vígan megél belőle. Itt nem arra kell gondolni, hogy a Google Adsense-el majd csomó pénzt keresel. Állj rá egy specifikus témára és kezdj el írni, csinálj Youtube csatornát.
Ha ügyes vagy és jól megy, jönni fognak a megkeresések, hogy írj nekik egy egy cikket, csinálj videót. A nagyobb látogatószámmal rendelkező Youtuberek százezreket kérnek el egy egy szponzorált videóért. Nem mellesleg a marketingesek folyamatosan keresnek cikk írókat, mivel ez egyik elengedhetetlen része a keresőoptimalizálásnak!
2) Online Coaching
Soha nem volt még ennyire nagy jelentősége az online megjelenésnek. Ha jó vagy valamiben, oszd meg a tudást, viszont ezt a tudást ne add ingyen.
Észrevetted, hogy ha vállalkozási ötleteket nézel, a youtube-on, különböző platformokon megjelennek a hirdetések, amiben mindenki üzletembert akar belőled csinálni? Hatalmas pénz van az online kurzusok eladásában. Készítesz videókat (lehetőleg minél jobb tartalommal) és pénzért árulod. Noha vágóprogramok ismerete szükséges hozzá, de nagyon profi szakembereket is találhatsz az interneten, akik tudnak segíteni.
Lehetőséged van fogni az ügyfeleid kezét és folyamatosan kapcsolatba lenni velük. Ez folyamatos és rendszeres bevételt fog generálni.
3) E-Étterem és ételkiszállítás
Egyszerű kérdés: Ebben a helyzetben kinek hozták már házhoz az ebédet? Na ugye! 🙂 Belegondoltál már mekkora pénz van az ételek szállításában? Szinte teljesen kiaknázatlan ez az üzlet és ami a legjobb benne, hogy lokális. Tehát te a saját városodban kerülhetsz vezető pozícióba. Mi van most? Az éttermek saját maguk oldják meg a kiszállítást. ez plusz embert, autót, adminisztrációt, pénzt igényel. Hidd el, szívesen kiszerveznék ezt a feladatot! Mi kell hozzá?
Lehet egy weboldal, amin le tudják adni a rendelést és te az adott étteremből kiszállítod a vásárlónak.
Egyszerűen csak egy portfolió weboldal, amin elkezded hirdetni a szolgáltatásod. Magyarul az étteremmel leszel kapcsolatban. (Nameg persze egy autó sem árt :))
4) Digitális orvos – Online orvoslás
Koronavírus miatt mi történik mikor el szeretnénk menni orvoshoz? Oda battyogsz és majdhogynem elküldenek … oda, meg vissza hogy miért jöttél! Hívd fel őket telefonon és egyeztess velük ott. Ha bármi kérdésed van, ugyan úgy csörögj és megkapod a választ. Nőgyógyászati konzultáció, stb. mind mind mind telefonon megy. Gondoljuk egy kicsit tovább a dolgot. Mi lenne, ha készítenénk egy weboldalt / mobil applikációt, ahol egyszerűen tud az orvos a beteggel konzultálni? Ugye, hogy nem hangzik olyan rosszul?!
5) Drop Shipping Webáruház – Minden platformon
Egyre nagyobb népszerűségnek örvend pici hazánkban is a Drop-Shipping, azaz a raktárkészlet nélküli webáruház. A dolog lényege, hogy te felveszed akapcsolatot egy nagykerrel, ami támogatja a Dropshippinget és teljesen egyszerűen integrálod a saját webáruházadba a termékeket. Itt te árulod a terméket, viszont nem neked kell bajlódni a raktárazással, szállítással. Igaz kisebb árréssel, de biztonságos bevételhez jutsz.
Itt jön a kérdés: Észre vetted már, hogy a Facebookon, Instagramon és a Google-n is látsz termékeket? Nagyon nagyon kevés webáruház használja ezeket a platformokat és itt tudsz ugrani a nagyokhoz képest egyet.
A megoldás egy központi webáruház, amit minden közösségi média platformmal össze tudsz kötni! Igen, ez már lehetséges! Egy jó opció erre az Ecwid.