
1) Írj Blogot és kösd össze a közösségi médiával
Jártas vagy egy bizonyos témában és vannak tapasztalataid? Több száz blogger / influencer van, aki vígan megél belőle. Itt nem arra kell gondolni, hogy a Google Adsense-el majd csomó pénzt keresel. Állj rá egy specifikus témára és kezdj el írni, csinálj Youtube csatornát.
Ha ügyes vagy és jól megy, jönni fognak a megkeresések, hogy írj nekik egy egy cikket, csinálj videót. A nagyobb látogatószámmal rendelkező Youtuberek százezreket kérnek el egy egy szponzorált videóért. Nem mellesleg a marketingesek folyamatosan keresnek cikk írókat, mivel ez egyik elengedhetetlen része a keresőoptimalizálásnak!
2) Online Coaching
Lehetőséged van fogni az ügyfeleid kezét és folyamatosan kapcsolatba lenni velük. Ez folyamatos és rendszeres bevételt fog generálni.
3) E-Étterem és ételkiszállítás
Egyszerű kérdés: Ebben a helyzetben kinek hozták már házhoz az ebédet? Na ugye! 🙂 Belegondoltál már mekkora pénz van az ételek szállításában? Szinte teljesen kiaknázatlan ez az üzlet és ami a legjobb benne, hogy lokális. Tehát te a saját városodban kerülhetsz vezető pozícióba. Mi van most? Az éttermek saját maguk oldják meg a kiszállítást. ez plusz embert, autót, adminisztrációt, pénzt igényel. Hidd el, szívesen kiszerveznék ezt a feladatot! Mi kell hozzá?
Lehet egy weboldal, amin le tudják adni a rendelést és te az adott étteremből kiszállítod a vásárlónak.
Egyszerűen csak egy portfolió weboldal, amin elkezded hirdetni a szolgáltatásod. Magyarul az étteremmel leszel kapcsolatban. (Nameg persze egy autó sem árt :))
4) Digitális orvos - Online orvoslás
Koronavírus miatt mi történik mikor el szeretnénk menni orvoshoz? Oda battyogsz és majdhogynem elküldenek … oda, meg vissza hogy miért jöttél! Hívd fel őket telefonon és egyeztess velük ott. Ha bármi kérdésed van, ugyan úgy csörögj és megkapod a választ. Nőgyógyászati konzultáció, stb. mind mind mind telefonon megy. Gondoljuk egy kicsit tovább a dolgot. Mi lenne, ha készítenénk egy weboldalt / mobil applikációt, ahol egyszerűen tud az orvos a beteggel konzultálni? Ugye, hogy nem hangzik olyan rosszul?!
5) Drop Shipping Webáruház - Minden platformon
Egyre nagyobb népszerűségnek örvend pici hazánkban is a Drop-Shipping, azaz a raktárkészlet nélküli webáruház. A dolog lényege, hogy te felveszed akapcsolatot egy nagykerrel, ami támogatja a Dropshippinget és teljesen egyszerűen integrálod a saját webáruházadba a termékeket. Itt te árulod a terméket, viszont nem neked kell bajlódni a raktárazással, szállítással. Igaz kisebb árréssel, de biztonságos bevételhez jutsz.
Itt jön a kérdés: Észre vetted már, hogy a Facebookon, Instagramon és a Google-n is látsz termékeket? Nagyon nagyon kevés webáruház használja ezeket a platformokat és itt tudsz ugrani a nagyokhoz képest egyet.
A megoldás egy központi webáruház, amit minden közösségi média platformmal össze tudsz kötni! Igen, ez már lehetséges! Egy jó opció erre az Ecwid.