Webáruházak régen és
most
A mai rohanó
világban már egyre megszokottabbak a webáruházak. Ha szeretnél nyitni egy
online boltot, nagyon gyorsan és viszonylag könnyedén megteheted. Van terméked,
2-300 ezer forint környékén kapsz is egy professzionális webáruházat.
1-2 éve a dropshipping utat tört és kicsi hazánkban is egyre
népszerűbb lett. Mi is a lényege? Az hogy te egyáltalán nem raktározol semmit,
nem bajlódsz a szállítással, stb. Ez nagyon jól működik is, de meg van a
kockázata, de nem is ez a lényeg.
Közösségi média, Google
belépése az online piactérre
Facebook, Instagram, Googe,
megjelent az online piactéren. Már ezeken a platformokon is árulhatjuk a
termékeinket, és nagyon szuper lehetőséget nyújt az értékesítésben. Nem
csak egy platformon vagy jelen, hanem az összes nagy segítségével árulhatod.
Gyakorlatilag megteheted ugyan azt, amit a webáruházadon. Képet tölthetsz fel a
termékedhez, kategorizálhatod, leírást és szállítást adhatsz hozzá.
A probléma (igen, több
is van):
(Amikor megesznek az
adatok)
1:
Frissítés. Tegyük
fel, van 100 terméked (ez egy átlagos közepes nagyságú webáruház) és a nagyker,
vagy beszállító emel az árakon. Adott a feladat, meg kell változtatni az
árakat! Mit is teszel? Kiválasztod azt az időpontot (lehetőleg a reggeli
órákban), amikor végig kattintgatsz az összes terméken és megváltoztatod az
árakat. Ezt viszont nem elég csak a webáruházban megcsinálni, ott van még a
facebook, insta, stb… Kapásból 3-szoros meló. Ezidő alatt effektíve csak
adminisztrálsz.
2: Fizetés /
Számlázás. A
webáruházad jobb esetben automatizált és mondjuk egy Stripe integráció
segítségével irányítja a fizetést és egy Billingo integrációval egyből
kiállítja a számlát. Nade a többi helyen is fizetni kell, a többi helyről is
számlázni kell.
3:
Szállítás. A
webáruházad tudja az automatikus szállítást, így neked ezzel nem kell
bajlódnod. Nade ha facebookról, vagy egyéb platformról érkezik megrendelés,
mind manuális és nem egy helyről működik.
4:
Marketing… Nem
vagyok egy nagy marketinges, de én a hajamat tépném, ha külön kellene mindent
reklámoznom. Igenis szeretem, ha minden egy helyen van, az automatizálás
világában szeretnék mindent egy helyről irányítani.
Mi is az Ecwid? Egy ecommerce
platform, ahonnan mindent is irányíthatsz. Egy helyen kezelheted a
termékeid,eladásaid, a fizetést, a szállítást és a marketinget is! Noha a
magyar fordításon még dolgoznak, már most is teljesen és tökéletesen
használható alap angol nyelvtudással is.
A katalógusban tudod szerkeszteni a
termékeid. Mint egy normál webáruháznál, hozzáadhatsz kategóriák szerint,
törölhetsz és szerkeszthetsz. Megadhatod a nevét, adatait, leírását és az árat.
Az ár tetszés szerint módosítható természetesen és támogatja a forintot is!
A szállítás is a szokásos módon
beállítható. Támogatja a Bolti átvételt, ha üzleted van. Amennyiben több
üzleted is van, meg tudod adni a személyes átvétel külön címeit, amiket a
vásárló ki tud később választani. Lehetőség van a kiszállítás beállítására GLS,
vagy Magyar Posta segítségével, ami szuper!
Fizetési módok is maximálisan
kielégítik a webáruházak általános követelményeit. Van lehetőség banki
átutalásra, paypal fizetésre és Stripe bankkártyás fizetésre is. Ezek a
rendszerek már integrálva vannak, csak meg kell adni az adatainkat és már össze
is kapcsolódik. Lehetőség van tesztre és ezek után lehet is élesíteni a
fizetést.
Az integráció mesésen könnyű.
Megadod az adataid, ahová integrálni szeretnéd a termékeket és össze is van
kapcsolódva.
Legyen az saját programozású HTML/PHP weboldal, WordPress, vagy akár wix. Az
összes platformra tökéletesen integrálható pár kattintással. Nem kell órákat
szenvedni vele és van egy rendszered ahonnan mindent koordinálhatsz.
Mit és mennyiért kapsz
(összefoglaló)?
Kezdjük egy
kis negatívummal. Félkészen lefordított, de tökéletesen működő webáruház
irányító rendszert, amit pofon egyszerű megtanulni. Rengeteg időt, ami a
különféle platformok módosításával járna. Innovatív megoldást a webáruházad
tökéletesítésére.
Az Ecwidet ITT éred el.