
Honnan is kaptam az időpontot? Hol vezessem? Kaotikus foglalás miután elhagytuk a papírt.
Mindenki emlékszik a régi naptárakra. Papír alapú könyv, egyszerű vezetés. A legnagyobb probléma az volt, hogy szép legyen a borító. Ha foglaltak egy időpontot, csak beírtad a naptáradba és kész. Ez a világ eltűnni látszik. Az orvosoknál már nem is lehet telefonon időpontot foglalni, a weboldalon foglalsz időpontot és ha nincs időpont, egyszerűen nem enged a rendszer tovább. Egyre népszerűbbek az online időpontfoglalások, mert csomó kellemetlenségtől megkímélhetjük magunkat szolgáltatóként.
- Random telefonhívások a világ összes időpontjában
- “Nagyon nagyon szeretném az időpontot, sürgős!” (Ez egyenlő a csúszással)
- Állandó adminisztrálás éjjel – nappal
- Stb. Stb.
Itt jön a megoldás -> Készíts weboldalt és építs be egy rendszert, ami képes a foglalásokat kezelni, rendszerezni, emlékeztetni az ügyfelet az időpont előtt, hogy még véletlen se felejtse el! Fejlesztőként ez egy teljesen egyszerű feladat. Jön az ügyfél, kéri a szolgáltatást, megépítem a weboldalt, bepakolom a funkciót és kész is! Igen ám, de mi történik ezután? A megrendelő nem csak egy platformról kap foglalásokat.
- Weboldal
- Telefon
- Facebook
- Insta
- Messenger
Értelemszerűen jön a kérdés, hogy ezeket hová dokumentáljam? A google/ios naptár már csurig van, a saját elintézendő dolgait már nem látja a szolgáltató. Az automatizálás korát éljük, ebben a világban már egyre kevesebb idő jut az adminisztrálásra. Azt az időt, amit adminisztrálással töltünk, értékteremtő munkával is kitölthetünk.
Itt jön a képbe az Yclients!
Yclients - A megoldás az időpontfoglalás káoszára!
Mi is az Yclients? Egy időpontfoglaló rendszer, mely rendszerezi a foglalásokat az összes platformról. Facebook, Instagram, Honlap, Messenger, sőt még a Viberről érkező foglalásokat is képes kezelni. Nem csak kezeli, automatikusan bepakolja a naptárba és kommunikál az összes rendszerrel, így el is van kerülve a keresztfoglalás. Természetesen manuálisan is fel tudod vinni a foglalásokat. Mit nyersz ezzel? Egy helyen látsz és adminisztrálsz mindent. Nincs több csúszás a munkaidő alatt, elkerülöd a várakozást, ez egyenlő az ügyfelek elégedettségével. Megkíméled magad a több órás adminisztrációtól.
Tovább könnyíti az ügyfelek és a szolgáltató dolgát az Online fizetés stripe segítségével! Szolgáltatásokat, dolgozókat adhatsz hozzá és ezáltal a dolgozóid idejét is nyomon tudod követni amellett, hogy az ügyfél azonnal tud fizetni kényelmesen, egyszerűen, otthonról. A szolgáltatók álma az, hogy csak jön az ügyfél, igénybe veszi a szolgáltatást úgy, hogy már előre kifizetett mindent! Nincs várakozás két ügyfél között, nincs bohóckodás a készpénzzel, terminállal.
A rendszer előnyeit órákig lehetne sorolni, de én csak párat szeretnék megnézni.
- Naptár működése a honlapon.
- Szolgáltatások, ügyfelek, a rendszer kezelése
- Integráció
Naptár működése a honlapon
Weboldal platform működése jellemző a ma elvárt minimalista megjelenésre. Abszolút nem zavaró, nem hivalkodó jól dizájnolt kis gombra kattintva tud időpontot foglalni az ügyfél (ez a gomb módosítható programozás nélkül is, kis programozással viszont teljesen megváltoztatható). Az utána megjelenő kis oldalsávban a létező összes adatot meg tudja adni, ki tudja választani a szolgáltatást, szakembert, sőt még ki is tudja fizetni egyszerűen bankkártyával! Mindezt a képernyő kb 20%-át elfoglaló részen. Nem jellemző rám, de ezt zseniálisnak tartom!
Rendszer kezelése
Belépve a naptárba jön a kis értesítés, hogy időpontfoglalás érkezett. Sorolhatnám a részleteket, de a kis fotón minden egyértelműen látszik. Minden adminisztrációs munkálatot el tudsz végezni, tudod dokumentálni, hogy megérkezett-e az ügyfél vagy sem, kifizette e a szolgáltatást, vagy sem. Az ügyfeleket tudod akár rangsorolni is, kedvezményeket adni nekik, így garantálva/jutalmazva az ügyfél hűségét.
Az ügyfelek kezelésén kívül még csomó funkció elérhető, ami komplett irányítási rendszer és lehetővé teszi a vállalkozásod teljes kezelését. Statisztikákat látsz a foglalásokról, pénzügyekről, bevételekről, a szakembereid munkájáról. Kezelni tudod a bérezéseket, raktárkészleted. Egyszóval mindent, ami a sikeres üzlethez kell.
Integráció
Fejlesztői tapasztalataim alapján már készültem az integráció nehézségeire, direkt több óra szabadidőt szántam rá. Készültem, hogy majd jól leírom a nehézségeket és a komplikációkat, de tévedtem. 2 darab kódot illesztettem be az oldalba a megfelelő helyre és működött… Legyen az WordPress, egyedi fejlesztésű HTML, PHP weboldal, WIX, az időpontfoglalót pofonegyszerűen lehet integrálni. Mit is írjak még erről? Belövöd a gomb kinézetét, beilleszted a kódot és működik.
Szumma - szummárum
Sokat gondolkoztam, hogy hogyan írhatnám le a véleményem, egy sima időpont foglaló modult vártam, de egy komplett vállalkozás irányítási rendszert kaptam. Meglepett a kreativitás és sok munka, ami a rendszer mögött van. Egy apró funkcióhoz kötött rendszerről van szó, ami maximálisan megkönnyíti a szolgáltatók mindennapjait. Maximalizálja a szolgáltató – ügyfél kapcsolatot és megkímél a felesleges, értékteremtéssel nem járó munkától!
Amennyiben szeretnéd, itt tudod megtekinteni:
Yclients Időpontfoglaló